Ми, учні Марчихинобудської загальноосвітньої школи, отримали завдання: знайти відповідь на питання "Чому потрібно берегти воду?" в рамках проекту "Вода і життя".
Працюючи над проектом, ми проводили досліди, шукали цікаву інформацію про воду і Інтернеті. Наприклад, ми провели досліди, щоб переконатися в тому, що вода може перебувати в трьох агрегатних станах. Стани, в яких може перебувати вода: твердий (лід і сніг), рідкий (звичайний стан рідин) і газоподібний (пара, яку отримуємо під час кипіння рідини).
Також ми дізналися про значення води для рослин,тварин та людей. Фізіологічна потреба води для людини становить близько 4 л на добу. Для гігієнічних цілей потрібно значно більше. У великих містах подається за добу на одного жителя 150-200 л. води.
Ми працювали в бібліотеці, ходили на екскурсію до річки, до джерела. Вдома спостерігали за перетворенням води на пар та лід. Природа води дуже цікава і хотілося б дізнатися якомога більше її таємниць. Також, ми дізналися про те, що запаси води, а особливо прісної дуже обмежені. Багато людей в світі не можуть дозволити собі використовувати воду так, як ми. Вода в багатьох країнах продається, як дорогоцінний товар. А тому, воду слід берегти і використовувати економно.
Ми провели дослід. Якщо з несправного крана щопівхвилини витікає краплина води (приблизно 0.5 мл), то за хвилину буде 1 мл, за годину - 60 мл, за добу - 1440 мл. Тобто, півтора літра води! За рік - це буде майже 5.5 куб. м.! А скільки таких кранів є у наших картирах!
Насамкінець ми хочемо звернутися до всіх людей. Люди, не будьте байдужі, бережіть воду. Це наше багатство.
Нам сподобалася роботу у проекті. Ми багато цікавого дізналися про воду.
Над проектом працювала Бородай Тетяна з групою підтримки "Краплинка".
Відповідь на тематичне питання?
ВідповістиВидалити